Du har en ny ansatt i bedriften, men en viktig faktor for å få den ansatte til å bli raskt produktiv handler ofte om tilgang til prosjekter, dokumenter og opplæringsmateriell. Ved å ha egne Team Disker får nye ansatte tilgang til de riktige dokumentene, slik at de ikke er avhengig av andre for å få tilgang og kan starte jobben med en gang.
Å ikke ha tilgang til filer og mapper når en ansatt slutter kan være en skikkelig plagsomt for mange selskaper. Filer som ligger i Team Disk tilhører teamet i stedet for en person, så du trenger ikke bekymre deg for å sjekke at informasjon blir overført når noen slutter. Filene blir i Team Disk og teamet kan fortsette å jobbe uten at arbeidsflyten blir ødelagt.
Hvem skal ha tilgang til hva? Team Disk gjør det enkelt å ha oversikt på hvem som skal ha tilgang, hvem kan se, redigere, kommentere og slette innhold.
Team Disk gjør det lett å ha oversikten og å ha kontroll på innholdet.
Å finne det du skal ha med en gang er viktig for at du skal kunne jobbe effektivt. Team Disk har derfor en funksjon som heter “Rask tilgang” som er en funksjon i Disk som bruker algoritmer og maskinlæring for å analysere populære temaer, kalenderne til teamet og annen informasjon for å identifisere relevante dokumenter og foreslå filer til brukere.
Vil du vite mer om G Suite? Ta kontakt med oss på salg@ayr.no for å sette opp en gratis konsultasjon på hvordan G Suite kan hjelpe din bedrift.