Nye funksjoner på plass i G Suite - dette rulles ut nå

12/11/18
Google ruller i disse dager ut nye og etterspurte funksjoner i huskelisten på G Suite. Her kan du lese om nyheten og hvordan du tar disse i bruk.

Hva er nytt?

Tre nye funksjoner er på plass i huskelisten til G Suite. Nå kan du:

  • Angi dato og klokkeslett for oppgavene dine og motta varsler
  • Opprette oppgaver som skal bli gjentatt
  • Importere påminnelser til huskelisten

Hvorfor bør du sjekke det ut?

Huskelisten til G Suiten er en super måte å få en god oversikt på hvilke ting du skal gjøre og hva du må huske i løpet av en arbeidsdag. De nye funksjonene gjør at du også kan holde oversikt på tidsfrister som er knyttet til hver oppgave. I tillegg kan du importere påminnelser til huskelisten, som er supert for aktiviteter som er like hver uke eller måned.

Hvordan tar du de nye funksjonen i bruk?

Google er i gang med å legge til de nye oppdateringene de kommende dagene og blir tilgjengelig for alle brukere.

Legge til dato/klokkeslett og gjentatte oppgaver:

  • Legg til en ny oppgave eller redigere en eksisterende oppgave i huskelisten. Der vil du finne “Legg til dato/klokkeslett”.
  • Etter å ha trykket på dette feltet kan du legge til dato, klokkeslett og gjentakelse av oppgaven.
  • Om du har aktivert huskelisten også på Google kalender vil oppgavene som du nå har lagt inn tidspunkt på også bli vist i kalenderen din.

Importere påminnelser til huskelisten:

  • Når du åpner huskelisten kan du trykke på de tre prikkene øverst og deretter velge å kopiere inn påminnelser fra kalenderen din og over i huskelisten.

Vil du vite mer om G Suite? Ta kontakt med oss på salg@ayr.no for å sette opp en gratis konsultasjon på hvordan G Suite kan hjelpe din bedrift.

Gratis konsultasjon
Book et møte for å høre mer om hvilke arbeidsverktøy fra Google, som kan gjøre arbeidshverdagen mer effektiv.

Kontakt oss
Google Cloud Partner logo
div align="left"