Google ruller i disse dager ut nye og etterspurte funksjoner i huskelisten på G Suite. Her kan du lese om nyheten og hvordan du tar disse i bruk.
Hva er nytt?
Tre nye funksjoner er på plass i huskelisten til G Suite. Nå kan du:
- Angi dato og klokkeslett for oppgavene dine og motta varsler
- Opprette oppgaver som skal bli gjentatt
- Importere påminnelser til huskelisten
Hvorfor bør du sjekke det ut?
Huskelisten til G Suiten er en super måte å få en god oversikt på hvilke ting du skal gjøre og hva du må huske i løpet av en arbeidsdag. De nye funksjonene gjør at du også kan holde oversikt på tidsfrister som er knyttet til hver oppgave. I tillegg kan du importere påminnelser til huskelisten, som er supert for aktiviteter som er like hver uke eller måned.
Hvordan tar du de nye funksjonen i bruk?
Google er i gang med å legge til de nye oppdateringene de kommende dagene og blir tilgjengelig for alle brukere.
Legge til dato/klokkeslett og gjentatte oppgaver:
- Legg til en ny oppgave eller redigere en eksisterende oppgave i huskelisten. Der vil du finne “Legg til dato/klokkeslett”.
- Etter å ha trykket på dette feltet kan du legge til dato, klokkeslett og gjentakelse av oppgaven.
- Om du har aktivert huskelisten også på Google kalender vil oppgavene som du nå har lagt inn tidspunkt på også bli vist i kalenderen din.
Importere påminnelser til huskelisten:
- Når du åpner huskelisten kan du trykke på de tre prikkene øverst og deretter velge å kopiere inn påminnelser fra kalenderen din og over i huskelisten.
Vil du vite mer om G Suite? Ta kontakt med oss på salg@ayr.no for å sette opp en gratis konsultasjon på hvordan G Suite kan hjelpe din bedrift.