Å skulle samarbeide på tvers av både sted og programvare er viktigere enn noen gang. Derfor vil vi i dette webinaret se nærmere på hvordan du som G Suite-bruker kan samarbeide med andre som ikke har G Suite.
Etterspørselen etter digitale verktøy for å holde webinarer er stor for tiden. Vi ser på to ulike plattformer fra Google, Hangout Meet og YouTube, og hvordan du kan bruke disse for å holde dine webinarer.
I dette korte webinaret gir vi deg gode tips og råd for hvordan du kan strukturere opp disker og gi riktig tilgang, slik at dere slipper å bruke mye tid på å få tilgang på dokumenter og filer.
Klikk her for å melde deg på
Har du lyst å få en gjennomgang av hvordan du bruker Google Regneark på en best mulig måte? Her får du en kort gjennomgang av de viktigste delene av programmet.
Etter å ha fått flere spørsmål om hvordan man kan flytte Wordpress over til Google Cloud Platform, så tenkte vi at vi likegjerne kunne ha et eget how to-webinar med dette som tema.