Med Google Workspace har dere i bedriften alle verktøyene dere trenger for samarbeid og kommunikasjon - i én og samme løsning. Fleksible, nyttige og samarbeidsbaserte bedriftsløsninger som mer enn tre milliarder aktive brukere sverger til.
Sikker e-post med Gmail. Organiser prosjektarbeidet ditt effektivt ved å chatte, holde videomøter, dele filer og oppgaver direkte fra Gmail. Gjør arbeidsdagen din enklere med Google Workspace sin løsning for kommunikasjon og samarbeid.
Organiser arbeidshverdagen og samarbeid sømløst med Google Kalender. Planlegg uforstyrret tid, del hendelser enkelt med kollegaer og vis din tilgjengelighet tydelig – alt på en enkel og brukervennlig måte med Google Kalender.
Med Google Disk får du trygg skylagring på ett og samme sted. Få tilgang til filene dine når og hvor som helst, både på desktop og mobil. Enkel tilgangsstyring gjør at du raskt og sikkert kan dele filene dine med andre.
Bli mer produktiv med Google Dokumenter – et skybasert tekstverktøy for samarbeid i sanntid og effektivt dokumentarbeid. Opprett, skriv og del for enkelt og raskt samarbeid i et og samme dokument i skyen.
Med Google Regneark får du smarte og sikre regneark for å håndtere avansert data på en brukervennlig måte. Med samarbeid i sanntid og enkel tilgangsstyring, kan ditt team jobbe sammen på en sømløs og sikker måte.
Opprett og form profesjonelle presentasjoner enkelt og sikkert. Hold oversikt over dine og bedriftens presentasjonsmaler.
Del med kolleger for å
samarbeide i sanntid med
Google Presentasjoner.
Når du skal velge hvilken Google Workspace-pakke du skal ha, har du flere muligheter.
Alle appene er inkludert i alle pakkene. Det største skillet mellom pakkene er enkelte tilleggsfunksjoner, lagringsplass og kontroller for sikkerhet og administrasjon.
Du kan velge mellom Business Starter, Business Standard, Business Plus og Enterprise-pakkene. For bedrifter som er over 300 brukere må dere gå for en av Enterprise pakkene.
Klikk her for en oversikt og priser.
Med Google Workspace får du tilgang til flere tilleggstjenester for bedrifter som du ikke får med gratisversjonen av Google-tjenester. Dette inkluderer blant annet egendefinert bedrift e-post, dobbelt så mye lagringsplass, garantert oppetid for e-post, integrajon med Microsoft Outlook, tilleggsfunksjoner for sikkerhet, og kontroller for administrasjon av brukere.